Isnin, 28 Ogos 2017

GELIGA MEMERANG

GELIGA MEMERANG

BERMINAT UNTUK MEMILIKI SILA KLIK LINK WASAPP DIBAWAH

wasapp ke no ini - 0178467145

Selingkar kesah buntat memerang.

Geliga Dongor atau Geliga Memerang ini sangat banyak fadhilatnya terutamanya untuk memancing ikan. Kamu tahukah....? memerang menggunakan geliga ini untuk menjadi scanner mencari ikan. Tanpa geliga ini memerang tidak akan dapat mencari makanan. Sewaktu memakan ikan di darat, memerang akan memuntahkan batu geliga ini dan selepas memakan habuannya, ia akan menyimpan semula geliga ini di dalam mulutnya. Pelik, ajaib dan mistik tapi itulah hakikatnya.

Justeru itu, jika kamu kaki pancing atau kaki rambat udang, Geliga Dongor ini mempunyai power untuk membanyakkan hasil tangkapan dan dapat mencari lubuk ikan, lubuk udang atau lubuk ketam.

Ada juga orang yang menggunakan Geliga Dongor ini sebagai media kebal. Cuba kamu tatak pakai parang badan memerang atau Dongor tu sewaktu geliga ini ada dalam mulutnya, Insya Allah tidak lut senjata, parang akan melantun dan Dongor macam kasi main-main kamu saja.

Ada juga orang menggunakan Geliga Dongor ini sebagai media untuk mengamalkan Ilmu Kekuatan dan penambah power sewaktu beramal ilmu-ilmu kebhatinan.

Ada pula yang menggunakan Geliga Dongor ini sebagai Media Kuat Seks di ranjang. Cuba kamu intai Dongor tu sewaktu mandi pasir dengan bininya, apa yang jadi....? abis pasir tu tempat begolek-golek macam-macam stail diorang buat waktu diorang baromen, mengalahkan hero dan heroin filem Hindi



Tiada ulasan:

Catat Ulasan